كيانكيان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

دل نوشته هاي يه مامان عاشق

یاد ایام

1393/3/17 12:05
نویسنده : مامان كيان
530 بازدید
اشتراک گذاری

به مناسبت تولد کیان فکر کردم که بد نیست یادی از گذشته بکنم و عکسای جشن های قبلی رو هم اینجا یادگاری بزارم. مرور خاطرات برام بسیار دلنشینه و اگه ساعتها هم این عکسها رو نگاه کنم سیر نمیشم و البته که سپاسگزار الطاف خداوندی بخاطر داشتن لحظات خوش و بیادموندنی زندگیم هستم:

تولد کیان91/3/13

در انتظار تولد عزیز دلم

تپل ترین عکس موجود از کیان بعد از تولد

از زیباترین لحظات زندگی من

 

جشن دندونی کیان تو هفت ماهگی:

مرواریدهای عزیز دلم

کیان در حال چشیدن آش دندونی دستپخت مامانجون ملیحه

کیک دندونی دستپخت مادرجون فروغ(مامانی مهربان همسر)

و هدیه مهمونها

 

تولد یکسالگی با تم چتر ( همون چتری که لک لک ها توش یدونه نی نی واسمون هدیه آوردن)چشمک

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاله نغمه
17 خرداد 93 14:21
Hameye aksa por az hese khobeeeee be khosos topoltarin aks az kian واقعا من که عشق میکنم این عکسارو میبینم. منم عاشق اون عکس تپلیم
مامان دنیا
17 خرداد 93 17:35
سلام مامانی چقد قشنگ لحظات و ثبت کردی چه انشای قشنگی نوشته هات داره.ایشا... همه لحظه های مادرانه ات زیبا و به یادماندنی باشهیرای تو و پسر گلت ممنون مامان شیمای عزیز و چه دعای قشنگی
fatemeh
19 خرداد 93 9:46
عاشق تپل ترین عکس موجودم!!یعنی نشاط در scale 0.1 !!! شاد باشین در پناه خدای مهربون ممنون فاطمه جون چه تشبیه باحالی بود
نرگس مامان طاها و تارا
20 خرداد 93 13:16
به اميد ديدن عكس هاي چهار نفري از همين وبلاگ....هورااا خوشم میاد از روحیه ات و البته انشاا...
مامان سعیده
20 خرداد 93 22:12
تولدت مبارک عزیزم ایشاله 120 ساله بشی...نشاط جوونم خیلییی عکسای قشنگی بود واقعا از دیدنشون لذت بردم ممنون مامانی. جاتون خالی بود. یه روزی بیاد کیان و هومان عزیز تولدشونو باهم جشن بگیرن
fafa
5 تیر 93 2:03
چه نازهههههههههههههه 13/3 تاریخ عقد ما هم هست ممنون یه تاریخ خاص
مامان پریسا و بابا مهرداد
12 مرداد 93 9:32
وای خدااااااااااااااااااااااااااااای من چه عکسای قشنگی ... ماشاله چه نی نی نازی... خدا بهتون ببخشه عزیزم زیر سایه پدر و مادر خوبش بزرگ بشه انشاله برای منم دعا کنید که همچین روزایی رو ببینم ممنون عزیزم. از ته دل براتون آرزوی روزهای زیبا و شاد دارم. همونجوری که دوست دارین