كيانكيان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

دل نوشته هاي يه مامان عاشق

و اینک دو سالگی

1393/3/17 11:36
نویسنده : مامان كيان
324 بازدید
اشتراک گذاری

دو سالگی کیان با اولین تبریکهای دوستانه و پر از لطف و محبت اطرافیان آغاز شد که یکی از بهترین تبریکهایی که دریافت کردم از یه دوست عزیز  بود و واقعا بهم چسبید :

"آهای نشاط مهربون/قدر خودت رو خوب بدون/دو ساله که مامان شدی/جزو فرشته ها شدی/کیان اومد به زندگیت/شروع شد مادرانگیت/با خنده هاش تو خندیدی/تو گریه هاش زجر کشیدی/همیشه همراهش بودی/یاور و غمخوارش بودی/پس تو تولد کیان/تبریک میگم به این مامان"

مرسی دوست و همراه همیشگی من.

البته پیش زمینه های تولد کیان از یکماه پیش شروع شد تا تزیینات روز جشن مطابق سلیقه خودمون باشه و زییبایی یه جشن هم به همین کارهاست. بماند که چقدر سخت بود وقت گذاشتن برای این کار و حسابی هم خسته شدم ولی همه این خستگیها شیرین و دلچسب بود.

اینم دعوت پیامکی امسال که همگی کمک کردن تا این شعر سروده بشهخندونک:

آی عمو و آی عمه/آی دایی و آی خاله/خرداد اومد دوباره/تو تعطیلات این ماه/کیان میشه دو ساله/بساط جشن و شادی تو خونمون به راهه/حضورتون تو این جشن/ یه دنیا شادی داره

تولد امسال مختصرتر و خلوت تر از سال پیش برگزار شد ولی چون خود کیان هم درک بیشتری از اطراف پیدا کرده بود و از قبل هم همش منتظر تولدش بود شعر تولدو برا خودش میخوند و در کنار جمع کوچیک اما صمیمی خانواده هامون خیلی بهمون خوش گذشت. تم تولد امسال هم حیوانات جنگل بود و کیان که خیلی دوست داشت.

بفرمایید تولد

اینم پیکسل های سفارشی هدیه مهمونها

چیدمان تولد مبارک به سبک بابا بهمن

تزیینات سفارشی خاله نغمه

بریدن کیک به سبک کیان

اینم دسر که بالاخره واسه خودش یه چیزی شد. خوشمزه شد البته جاتون خالی

اینم روایتی از مهمونی کوچولوی ما. عزیز دلم سلامتی و شادی تو آرزوی قلبی ماست. امیدوارم مثل پیشرفتهای لحظه به لحظه در زندگیت، شادیهای زندگیت هم هر روز بیش از پیش باشه.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله نغمه
17 خرداد 93 14:19
Kheili khosh gozasht, merci maman neshat joon az hameye zahmatat va hameye eshghi ke to har lahzeye in aksha maloome. bazam tavalodet kian joon jooni mobarak bashe va omidvaram bazam dar kenare ham bashim va baham tavalode kian joonio jashn begirim *************************** مرسی عزیزم. شما هم خیلی زحمت کشیدید و سنگ تموم گذاشتین. امسال در کنار شما تولد یه حال و هوای دیگه داشت
مامان دنیا
17 خرداد 93 17:37
سلام مامانی باز هم مبارک باشه.آفرین مامان نمونه و دوست داشتنی.کیان نازمون هم که مثل همیشه خوب و دوست داشتنی بود همه لحظه هات کنار خانوادت با شادی و سلامتی همراه باشه ممنون مامانی از لطف همیشگی و همراهیت. جمع کوچولوی شما هم همیشه گرم
مامان سعیده
22 خرداد 93 0:45
تولدت مبارک عزیزم مامان کیان خیلی همه چیز باسلیقه و زیبا بود دستتون درد نکنه عالی بود ما دیدیم و لذت بردیم / شعر دعوت مهمانها هم خیلی خوشگل بود / شعری که دوستتون هم گفته بود بسیار بااحساس و دلنشین بود ممنون. جای شما خالی تولد گرفتن یکی از سخت ترین و البته شیرین ترین کار دنیاست. دوستم هم که دیگه سنگ تموم گذاشت.
زینب (مادر آرتین)
26 خرداد 93 13:14
تولدت مبارك كيان كوچولولي ناز انشالله 120ساله بشي زير سايه پدر و مادر مهربونت كه اين جشن خوشگل و برات گرفتن. ممنون مامان زینب عزیز مهربون.