كيانكيان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

دل نوشته هاي يه مامان عاشق

زنگ کاردستی

1393/8/17 8:38
نویسنده : مامان كيان
333 بازدید
اشتراک گذاری

یه جمعه دیگه بدون حضور بابا بهمن و من مجبور شدم از روش معجزه آسای کاردستی به پیشنهاد مامان زینب عزیز برای سرگرم کردن کیان استفاده کنم.

هدف ساخت ماشین و پروانه بود. تکه های مورد نظر رو بریدم و به کیان گفتم چیکار میخوایم بکنیم. تمام کار به عهده خودش بود. همون طور که میبینید داره ماشین بیبو ( ماشین پلیس) درست میکنه. وقتی چراغ آبی بالای ماشین پلیس رو بهش دادم اصرار داشت که این چراغ جلوشه و من انصافا به چراغ جلو فکر نکرده بودم. و البته اصلا به داشتن پنجره و در برای ماشین اعتقاد نداشت اون تکه ها رو هم به اصرار من چسبوند.

برای ساختن پروانه من فقط بدنش رو چسبوندم و به کیان گفتم بقیشو بچسبونه. به تشخیص خودش سرش اون وسط قرار گرفته و تمام نیم دایره هایی رو که برای بال بریده بودم اول بهمدیگه چسبوند و بعد روی کاغذ. نتیجه کار هم این پروانه محیرالعقول شد که میبینید:

و این هم کاردستی های کیان که خودش به در اتاق باباش چسبونده:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان سعیده
21 آبان 93 13:43
به به کیف کردم خیلییییییییییییییییی عالی بود و خیلی هنرمندانه خدایی تو این کارا من بیشتر از کیان کیف میکنم
خاله نغمه
1 آذر 93 14:19
Ey janam kian jooone khale kheili ghashangan afariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin . man yeki inaro mikhaaaaaaaaam , makhsose khale bashe lotfan خاله جونم باید بری تو لیست انتظار
زینب (مادر آرتین)
2 آذر 93 19:02
خيلي قشنگن خاله