كيانكيان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

دل نوشته هاي يه مامان عاشق

چسب و قیچی

1393/6/1 11:37
نویسنده : مامان كيان
212 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بالاخره بعد مدتها فرصت شد بشینیم با کیان و یکم کاردستی درست کنیم. یکی از کارهایی که خودمم خیلی دوست دارم کار با قیچی و چسبه و البته بازی پاره کردن کاغذ. با استفاده از تجربه وبلاگ آرتین جون لوازم کار آماده شد و شروع:

اول که کیان خان پاستوریزه راضی نمیشد کاغذ پاره کنه حالا اگه بش میگفتی پاره نکن قطعا میکرد. خلاصه بعد از تلاش فراوان راضی شد. اول که سعی میکرد دو طرف کاغذو بکشه تا پاره بشه خوب کاغذ گلاسه هم به این راحتیها کوتاه نمیاد این شد که مجبور شدم سرشو یکم پاره کنم تا بتونه ادامه بده. از چسب زدن خیلی خوشش اومد ولی نمیدونم چسب من مونده بود یا کلا چسبای ماتیکی اینجورین باید خیلی فشار میداد تا یکم چسب به کاغذ بمونه. بعد هم همونطور که  تو عکس  شماره 3 میبینید با چه دقتی یه ضربه کاری به کاغذ میزد جهت چسبوندن. وسطاشم کاغذ به چسب میچسبید کلی مایه خنده اش بود(عکس5). حالا نوبت قیچیه. تو عکس 6 تلاش برای جفت و جور کردن قیچی تو انگشتای کوچولوش و در عکس هفت هم با دقت زیاد داره قیچی میکنه. در حین کار احساس کرد که شاید با دست چپ راحتتره. با یکمی تلاش موفق شد اما خب ظاهرا کار با همون دست راست بهتر بود براش. عکس آخر هم حاصل نهایی کار با قیچی. برای هردومون تجربه خوب و جالبی بود و کلی بهمون خوش گذشت. ممنون از مامان زینب جون که تجربه های خوبشون رو به اشتراک میزارن.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زهرا مامان آرمین
1 شهریور 93 14:44
ای جانم عزیزم آفرین پسر باهوش و خسته نباشی مامان گل. ممنون از لطفتون
عمه آزاده
2 شهریور 93 16:24
مامان گلی، عکس نتیجه نهاییش رو هم بذار، ببینیم آق کیان چه کرده واقعا لحظات لذتبخشی بود. مرسی که با ما به اشتراک گذاشتیش خواهش میکنم آزاده جونم.تقریبا تو عکسا پیداست راستش خیلی فرصت نکردم رو کیفیت عکسا کار کنم اینا رو هم تو word کنار هم چیدم واسه همین نتیجه نهایی زیاد معلوم نیست.
مامان سعیده
13 شهریور 93 1:32
ووووووووووی خیلی کیف و حال داره این بازیها همیشه همینطوری خوش و خرم وسرگرم و خلاق ...دوستون دارم ممنون مامانی.خیلی خیلی خیلی کیف داره کاش بتونیم بیش از اینها با بچه هامون وقت بگذرونیم منظورم وقت گذرونی سازنده است. بیشتر از همه به خودمون خوش میگذره آخه
خاله نغمه
29 شهریور 93 1:59
Yani jediatesh to karash mano koshte khili jalebe in aksa , merci maman neshate gol va merci agha kiaaaaaaaaaaaaaaan joon دقیقا مرسی کیان که این لحظات شادو برامون میسازه