كيانكيان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

دل نوشته هاي يه مامان عاشق

زنگ کاردستی

1393/10/29 14:45
نویسنده : مامان كيان
463 بازدید
اشتراک گذاری

بازم ایده های مامان زینب عزیز روز جمعه ما رو پربار کرد:

 

 

 

 

 

 

از اونجا که مامان زینب زحمت توضیحات رو کشیدن من دیگه چیزی نمینویسم فقط دوتا مطلب اضافه کنم که برای قسمت پخت بیسکوییت اگه یکم وانیل اضافه کنیم خوش عطرتر میشه و اگه خمیرش به دستتون میچسبه هی به خمیر آرد اضافه نکنید که بیسکوییتها سفت میشه و فقط یکمی به دستتون آرد بزنین. این بیسکوییتها یه دو ساعتی از ما وقت گرفت بنابراین در انجام اینجور کارها با بچه هاتون حوصله بخرج بدین.

برای اون کاردستی آب و هوا هم انقدر که من ذوق داشتم کیان نداشت و البته فهمیدم مفاهیمی که بنظر ما خیلی ساده میان شاید برای بچه ها اونقدرها هم ساده نباشه. مثلا برای کیان یکمی طول کشید تا منظور من رو از اینکه الان هوا چجوریه بفهمه و همش فکر میکرد منظور من روز و شبه.

امیدوارم شما هم تجربه کنید.

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمه آزاده
30 دی 93 12:53
آخ عشق عمه، اگه دستم بهت برسه یه لقمه چپت میکنم که انقدر خوشمزه ای و چیزای خوشمزه درست میکنی. عاشق اون عکس ورز دادنتم. آستینها رو هم زدی بالا و ... جات خالی آزاده کلی کیف کردیم. البته بماند که مشتری اول و آخر بیسکوسستها خودم از بس که سفت شد (آخه تا تونستیم بهش آرد اضافه کردیم )
مامان آروین(مهناز )
1 بهمن 93 10:46
سلام خانمی من با شما از وب زینب جان آشنا شدم کار شما هم عالی بود عزیزم چه زود دست به کار شدین چه خوب که یه دوست جدید پیدا کردم. ممنون حتما شما هم امتحان کنید. تو امتحان تجربه های مامان زینب نباید شک کرد
مامانی
16 بهمن 93 14:35
ای جانم چجوری ورز میده پسر ماکه کارای تو آشپزخونه رو به هر کاری ترجیح میده مخصوصا کیک و شیرینی پزی اصولا هركاري ريخت و پاش داشته باشه اين وروجكا بيشتر دوست دارن