كيانكيان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

دل نوشته هاي يه مامان عاشق

زنگ بازی

1393/6/19 22:44
نویسنده : مامان كيان
261 بازدید
اشتراک گذاری

دوتا بازی جالب دیگه از پیشنهادهای دوست خوبم مامان زینب عزیز.

1- نمک بازی که با استقبال زیاد کیان روبرو شد. از کوه درست کردن و اثر دست بجا گذاشتن و فوت کردن با نی و چشیدن نمک و کشیدن چشمهای maisy کارتن مورد علاقه اش روی نمکها تا کشف فوران نمک زیر ضربه های دستش و پر و خالی کردن ظرف و در نهایت برگردوندن ظرف روی زمین و گامهای پیروزمندانش روی کپه نمکها.

و این بود تجربه نمک بازی ما:

2- رنگ آمیزی با چرخهای ماشین. بیشتر از رنگ بازی با ماشین کیان تمایل داشت خود ماشینهاشو رنگ کنه و در آخر هم دیگه داشت با سر میرفت تو رنگ. نه به این مدلش نه اون مدلی که یذره انگشتش رنگی میشه میگه مامان بشور. ما که نفهمیدیم کی آقا چه مدلی می باشند.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ساعت نیک
22 شهریور 93 8:33
سلام چه ایده های جالبی. استفاده کردم. ممنون از ساعت های دیواری مخصوص اتاق کودک دیدن کنید حتما خوشتون میاد
آزاده
22 شهریور 93 17:06
واااااااای ای کاش میشد من سوغاتیش رو زودتر از موعد بهش برسونم. یعنی عالی میشد. عکسات عالیه مامان نشاط جونم. کلی خندیدم. مرسی که این لحظه ها رو ثبت میکنی. از کیان نقلک من رو هم حسابی ببوس و بفشار
زینب (مادر آرتین)
23 شهریور 93 13:22
سلام عزيزم خيلي خوشحال شدم كه بازي و انجام دادي و برام تجربه اي جديد داشت واقعا بچه ها شگف انگيزن با وسايل مشابه رفتاراشون چقدر متفاوت و زيباست مامانی ممنون که بهمون سر زدین. عکس العمل متفاوت بچه ها به کنار، کیان یه روز با روز دیگش فرق میکنه. و مرسی که از بازیهاتون مینویسی من که هر دفعه کلی دعاتون میکنم
مامان سعیده
24 شهریور 93 0:12
ما که نفهمیدیم اقا چه مدلی می باشند خیلیییییییی عکسای عالی هستند واقعااااا ممنون دوستم. حتما شما هم تجربه کنین خیلی کیف میده
مامان آرمین
26 شهریور 93 10:17
آفرین پسر باهوش
خاله نغمه
29 شهریور 93 1:52
Kheili in aksaaaaaaaaaa alli boodan koli khandidam az daste fesghel khann جات خالی که به وضع من موقع عکس گرفتن بخندی