كيانكيان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

دل نوشته هاي يه مامان عاشق

وبلاگ عزيزم تولدت مبارك

1393/5/28 9:06
نویسنده : مامان كيان
198 بازدید
اشتراک گذاری

كيان دو سال و دو ماه و 15 روز و الان يكسال شد كه وبلاگشو درست كردم. خوشحالم كه اينجام. جايي كه ميتونم فارغ از دنياي بيرون هرچي دوست دارم بنويسم و روزهاي شيرين سه نفرمون رو ثبت كنم. گاهي فكر ميكنم اون زمانها كه انقدر امكانات ثبت وقايع گسترده نبود ما با ياداوري خاطراتمون چه لذتي ميبريم و گاهي از اينكه بعضي اتفاقات رو فراموش كرديم غصه ميخوريم. چه خوبه كه الان ميتونيم خيلي از وقايع رو با اين همه جزئيات حفظ كنيم و اميدوارم كيان هم بعدها با خوندن كودكيهاش همين لذتي رو كه من موقع نوشتنش بردم ببره.

يكسال از بهترين روزهاي زندگيم رو نوشتم و باز هم مينويسم تا يادم بمونه زندگي برام بهترينها رو رقم زده و حتي سخت ترين روزها برام تجربه اي بهمراه داشته. خدا رو شاكرم از اينكه توانايي نوشتن و بزرگترين نعمت يعني سلامتي خودم و خانواده ام رو بهم داده.

پسرم زندگي پره از اتفاقات خوب و بد، جوري زندگي كن كه هيچگاه افسوس گذشته رو نخوري، خودت باش، به توانايي هات ايمان داشته باش،  شك نكن هميشه يكي اون بالا هست كه هواتو داره و با ديد مثبت  و قدمهايي استوار رو به جلو حركت كن.

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان زهرا
28 مرداد 93 9:27
یک ساله شدن وبلاگ قشنگتون مبارک ممنون مامان زهراي عزيز
نرگس مامان طاها و تارا
28 مرداد 93 9:51
نوشتن يه جورايي دارويي هست براي فراموشي، جايي كه ذهنت ديگه به گذشته قد نداد،خوندن خاطراتي كه نوشتي مي تونه كمكت كنه.حتي نوشتن از تلخي ها هم خوبه...چون بعدها مي تونه خودتو به يادبياري كه در فلان شرايط سخت چه كردم. اميدوارم هميشه نوشته هات پر باشه از شادي و خاطرات زيبا. دقيقا همينه كه گفتي و ممنون از دعاي قشنگت
آیدا
28 مرداد 93 13:40
سلام منم مثله خودتون وبلاگ نویسم اگه وقت داشتین به سایت منم یه سر بزنین ممنون.حتما سر میزنم
نیلوفر
1 شهریور 93 12:33
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو گل های کریستالی و..... با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان سعیده
13 شهریور 93 1:34
به به مبارکا باشه........تبریک به خودم که با تولد این وبلاگ من با بهترینها دوست شدم؛ پاینده باشید وای صبح اول صبح پنجشنبه پیام گرمتون شادم کرد. دقیقا منم همچین حسی نسبت به شما و هومان عزیزم دارم
خاله نغمه
29 شهریور 93 2:01
Man alan dige ino khondam be in natije residam beshinam baz benevisam. yehoo yesaaaaaaaaaal shodaaaa حتما بنویس حتی برای خودت. تو که از من قشنگتر مینویسی
خاله نغمه
29 شهریور 93 2:05
eeee rasti havasam nabood begam, ye salegie webloget ba takhirrrrrrrr mobaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkk قربون خواهر گلم