كيانكيان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

دل نوشته هاي يه مامان عاشق

در ادامه مطلب يه مادر قوي

1392/9/9 11:13
نویسنده : مامان كيان
171 بازدید
اشتراک گذاری

در عجبم كه يه آدم سوسول لوس ماماني پاستوريزه كه سالها به اين سبك بزرگ شده و زندگي كرده وقتي  تغيير وضعيت ميده و ميشه يه مامان چجوري ميتونه در يك چشم بهم زدن بشه يه آدم قوي و صبور و عاقل و باشعور. خودمو نميگما همه مادرايي كه از نزديك ديدم همينطورن. حالا نميگم همه سوسول و نازپرورده بودن ولي مطمئنم حتي يك ذره هم به ذهنشون خطور نميكرده كه يه روزي همچين آدماي متفاوتي بشن.

شبيه اين مطلبو قبلا هم نوشته بودم ولي اين روزها بيشتر از اين اتفاقا كنارم افتاده و ميبينم كه چقدر مادر بودن يه قدرت مضاعف به آدم ميده. در كنار حس لطيف و الهي مادر بودن از اينكه مثله ملوان زبل كه با خوردن اسفناج قوي ميشد ميتونم با ياداوري اينكه يه مادرم قدرتي ماوراي ذهنم پيدا كنم لذت ميبرم و از مادر بودنم احساس غرور ميكنم.

همه اينارو نوشتم كه به خودم بگم اي مامان قوي و صبور، براي واكسن هيجده ماهگي و نقطه عطف جديدي در زندگي گل پسرت آماده باش. براي همه كوچولوهاي هيجده ماهه آرزو ميكنم برخلاف حرفها و تجربه هاي خيليها اين واكسن براشون راحت ترين و بي دردسرترين واكسن عمرشون باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیما مامان دنیا
10 آذر 92 16:27
من هم این روزها با این مسئله درگیرم دلم میخواد داد بزنم بگم طاقت روبراه شدن با فردا روندارم ولی وقتی به این فکر میکنم این روزها دنیا به من احتیاج داره تصمیم می گیرم آروم بشم و محکم باشم مامان شيماي نازنين اميدوارم تو هم توي هر لحظه قدرت مادر بودن رو با تمام وجود حس كني
نرگس مامان طاها و تارا
11 آذر 92 13:36
اي مامان قوي و صبور و ملوان زبل و خلاصه تند و تيز،واكسن هيجده ماهگي ترس نداره. خيلي باحال بود مامان دوقل دوقلا اولا كه من نميترسم بعدشم تو خونه ما استفاده از كلمه ترس ممنوعه به همان نسبت در وبلاگمان هم ممنوع است پس تكرار نشود. و ضمنا خودم ميدونم كه من كلا باحالم
عمه جون
27 آذر 92 11:52
آمین