كيانكيان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

دل نوشته هاي يه مامان عاشق

برف

1392/10/17 11:11
نویسنده : مامان كيان
318 بازدید
اشتراک گذاری

وقتي در دوره بازگشت 12-10 ساله تو اصفهان برف مياد همين ميشه كه ما برف نديدگان ذوق زده سرمون رو از پنجره ها بيرون بياريم و اين يك ذره پوره هاي برف رو لمس كنيم و مثل بچه ها لذت ببريم. عاشق آرامشي هستم كه تو بارش اين دونه هاي پنبه ايه. دلم ميخواد سرمو بالا ببرم،‌چشمهامو ببندم و اين آرامش رو با تمام ذرات وجودم لمس كنم. تو اين روزهاي سرد و بيروح زمستوني انگار جون تازه اي گرفتيم. كاش برف بشينه و بتونم تجربه تازه اي براي كيان درست كنم يعني اونقدر ميشه كه بتونيم آدم برفي درست كنيم. خدايا شكرت كه توي اين روزگار بي اميد و رخوت زده باز هم برامون دونه هاي اميد ميفرستي.

اولش اينجوري شروع شد

برف

بعدش اينجوري شد

برف

چهارباغ اينجوري بود

برف

بعدش اينجوري شد

برف

من و دوستم

برف

زاينده رود بي آب ولي پر برف

برف

 من و كيان

 

برف

به قول كيان رد پاي طوطوا

 برف

كيان و بابا

برف

برف

كيان و پسرخاله اميد

برف

كيان و زالزالكهاي برفي

برف

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

كوثر
18 دی 92 11:15
واي چقدر همه چيز قشنگ بود پس عكس الفي كو دوست خارجي ام؟!!! واي دوست خارجي يادم رفت الان ميزارم عزيزم. واي مرسي كه اولين نظر وبلاگيتو واسه من گذاشتي الان خيلي خوشحالم.
نرگس مامان طاها و تارا
18 دی 92 13:11
اول سوال:ببخشيد مامان خانم(مهندس)اونوقت دوره بازگشت يعني چي؟؟؟؟ميشه برا ما بي سوادا بيشتر توضيح بديد؟؟؟ جيگر وروجكو برم من كه تو اين برف خودش شده شبيه آدم برفي عصر بيا سر كوچه بت ميگم دوره بازگشت چيه
سعیده، مامان هومان
19 دی 92 0:48
چقدر اروم و زیبا برف رو توصیف کردی ...و همینطور بارقۀ از امید که این روزای سردو آلوده بهش احتیاج داشتیم...//سبز و تندرست باشه کیان جوووونم مرسي ماماني
مامان دنیا
19 دی 92 18:30
سلام وای من چقد عاشق این الفی کوچولوی دوست داشتنی هستم.همه عکسا قشنگ بود ایشا... همه روزاتون پر از امید و شادی باشه اينا مال خاله شيمااينا مال دنيا جوجو
خاله نغمه
23 دی 92 22:41
Man be onvane khaleye barf nadideye aghaye fesghel khan elam mikonam ke ba didane in aksha dige hichi dige hich harfi nadaram bezanam khiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bahal bood ey barfdarhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa booooooooooooooooooooooooooooooooooooossssssssssssssssssssss خوب خدا يبار دلش واسه ما سوخت ديگه تا واسه شما هم دلش سوخته كه برف نيومده اونجا. حالا يك سال سرماي قطبي نداشته باشين بده. البته دور از شوخي جاتون خيلي خيلي خيلي خيلي ...خاليه
سولماز
27 دی 92 20:11
سلام امیدوارم روزهای زندگیتون به سپیدی برف ولبهاتون خندون باشه من هم سه قلو دارم اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن ممنون از آرزوي زيباتون. حتما سر ميزنم