كيانكيان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

دل نوشته هاي يه مامان عاشق

روزها ميگذرد

1392/11/7 10:04
نویسنده : مامان كيان
271 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي وقته ننوشتم نه اينكه هيچ اتفاق جديدي نيافتاده فقط تغييرات عزيز دلم انقدر زياده كه با سرعت نوشتن من يكي نيست. اين بچه ها به آدم مهلت نميدن با يك كلمه يا يك شيرين كاري جديدشون عادت كنيم بعد دوباره شگفت زده ات كنن. يه مدت بود داشتم تلاش ميكردم اسم و فاميل پسرم رو بهش ياد بدم. نه بخاطر اينكه از قافله رشد بچه هاي اين سن عقب نمونه بيشتر به خاطر مواقع ضروري و صد البته شناخت هرچه بيشتر خودش. هر وقت بهش ميگفتم مثلا اين مال كيه ميگفت من و اما در كمال ناباوري هفته پيش تا عكسشو ديد و ازش پرسيدم اين كيه با تلفظ خاص خودش گفت كيانتعجب ما هم عين برق گرفته ها بهم نگاه كرديم و گفتيم واقعا گفت كيان؟!!!  اين كيان گفتنش اندازه وقتي كه اولين مامان باباش رو گفت برام دلنشين بود. بيشتر از همه به اين باور خودم مطمئن شدم كه اين وروجكها هرچي رو ميبينن و ميشنون تو ذهنشون ضبط و ثبت ميكنن و فقط وقتي خودشون صلاح بدونن ازش استفاده ميكنن. كاش انقدر براي بزرگ شدن بچه ها عجله نداشته باشيم و از اين روزهاي ارزشمند كه به سرعت ميگذرن لذت ببريم.

يه سري عكس از يكي دو ماه گذشته ميزارم تا سر فرصت عكساي خوشكل جديد ازت بگيرم:

 

ژست كتاب خوندن (دقت كنين كه آقا پاشونو به كجا تكيه دادن)

تجربيات

مكان مورد علاقه كيان

تجربيات

مكان مورد علاقه با ژست مورد علاقه

تجربيات

كيان ياد قديما كرده

تجربيات

نقاش كوچولو (تلاش براي كشيدن روي ديوار نه كاغذ)

تجربيات

بخش مورد علاقه من (مامان كيان) موقع غذا خوردن

تجربيات

اينم از سرگرميهاي مورد علاقه كيان خانمتفکر

تجربيات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نرگس مامان طاها و تارا
7 بهمن 92 10:14
جون دلم عزيزم...تلاش كن فاميليشو ياد بگيره...تلفظ"خ"خيلي شيرين و جالبه.... كيان دخترم بود بهش ميومدو...حيف كه به تو نمياد مامان يه دختر باشي خ رو بلده بگه اما فقط تو كلماتي كه از خودش ميسازه حالا صبر كن عزيزم ...
خاله نغمه
8 بهمن 92 19:45
kian joone khale to in hame zood bozorg mishi man kei pas miresam be ghole mamanet ba in soraatet pishet basham, khaheshan vaghty man miam salah bedoon harfa jadid begoo cheghadr khobe ke mamane goli dari ke in lahzehato vasamoon minevise o aks mizare jigare khaleeeeeeeee واي خواهر گلم اگر بدونين كه لحظه لحظه اين اتفاقات چقدر جاي شما رو خالي ميكنم. انشالله زودي مياين. انقدر اينها براي خودم جالبه كه دوست دارم همه تو چشيدن لذت اين لحظات سهيم باشن
مامان دنیا
8 بهمن 92 21:03
سلام مامان مهربون جیگر این پسر دوست داشتنی و نازو با اون ژست قشنگش.واقعا همه این لحظات خیلی ارزشمند و قشنگن. ببوس کیان گلت و ممنون ماماني
سعیده، مامان هومان
11 بهمن 92 0:43
جونم کیان کیان عکساش یکی از یکی باحال تر بودند اما من عاشق اون عکسش شدم که تلاش می کرد روی دیوار نقاشی کنه تازگيها راضي شده رو كاغذ فقط بكشه اگه اشتباها رو ديوار كشيد خودش زودتر ميگه مامااااان آخ آخ
آزاده
12 بهمن 92 23:13
وااااااااااااااااای عکس آخرش بینظیر بود. ایشالا همیشه زنده باشه و مشغول شیطونی مرسي آزاده جونم.