كيانكيان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

دل نوشته هاي يه مامان عاشق

یه مامان منتظر

1393/5/12 8:46
نویسنده : مامان كيان
202 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی است دلمون میخواد یه نی نی دیگه به جمعمون اضافه بشه و برای رسیدن اون روز بیصبرانه لحظه شماری میکنیم. این مطلب رو در جواب دوستی مینویسم که از دلیل قانع کننده ما برای فرزند دوم میپرسید. شاید مختصری به دلایلم توی مطلب "جان من آهسته بگشا دل در آن پیچیده ام" اشاره کردم اما امروز مطلبی خوندم در لینک زن که کاملا با نظر من همخوانی داره و خیلی مختصر به این مطلب اشاره کرده. من هم از فرصت استفاده میکنم لینکشو براتون میزارم و فکر میکنم خصوصا پاراگراف آخرش یکی از دلایل ما برای همچین تصمیمیه. ضمن اینکه من انقدر عاشق بچه ام (البته تا قبل از کیان اصلا بلد نبودم با بچه ها ارتباط بگیرم) که حاضرم همه وقت و انرژیم رو براشون بذارم حتی اگر روزی مجبور باشم بخاطرشون از کارم به شکلی که الان هست بیرون بیام و یا مجبور باشم کمتر خرج کنم تا هزینه های سرسام آور و البته گاهی غیرمنطقی بچه های این دوره و زمونه رو بدم. چیزی که مطمئنم اینه که این توانایی رو در خودمون میبینم که عشقمون رو به پای دوست داشتنی ترین افراد زندگیمون بریزیم و در حد خودمون بتونیم اونها رو آماده مواجه با واقعیتهای زندگی کنیم. امیدوارم بتونیم روی این حرفمون باشیم و خدا مثل همیشه روشنگر راهمون توی این جاده پر شیب و فراز باشه. آمین.

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان دنیا
12 مرداد 93 20:29
مامان کیان ناز ایشا... هر چی خیرِِِه برات پیش بیاد.روحیه ات قابل تحسینه مرسی شیمای عزیز از این همه تشویق
خاله نغمه
13 مرداد 93 15:43
Ishala har tasmimi ke darin baratoon hamishe ba behtarina hamrah bashe khahare golam injori minevisi manam nini delam mikhad قربون خواهر گلم برم.چه جیگری بشه نی نی شما
عمه آزاده
24 مرداد 93 13:30
مامان نشاط و بابا بهمن موفق باشید. مهم همون عشق و علاقه و آمادگی خودتون و اطرافیانتون و از همه مهمتر کیان کوچولو برای پذیرش یه عضو جدید در خانواده است. و بهترین تصمیم رو خواهید گرفت. مطمئنم. درضمن خاله نغمه اگه تو بچه دار بشی من هر دوماه یه بار میام پیشت ممنون از حمایتت آزاده جون. خوش به حال خاله نغمه